Περιγραφή Σεμιναρίου
Η επαναστατική εξέλιξη της τεχνολογίας και η αναδιαμόρφωση του τρόπου επικοινωνίας, πληροφόρησης και κατανάλωσης προϊόντων και υπηρεσιών έχει δημιουργήσει νέες προοπτικές στον κόσμο του Digital Marketing. Στη σύγχρονη εποχή το ψηφιακό μάρκετινγκ αναδύεται ως η βασική στρατηγική επίτευξης επιχειρηματικών στόχων για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.
Καθώς οι διαδικτυακές πλατφόρμες εξελίσσονται συνεχώς, το επιτυχημένο μάρκετινγκ απαιτεί την κατανόηση και την αποτελεσματική χρήση των ψηφιακών εργαλείων. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα αναδειχθούν οι καίριες αρχές, στρατηγικές και εργαλεία που συνθέτουν αυτόν τον συναρπαστικό τομέα. Από την ανάλυση των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή μέχρι την ανάπτυξη προηγμένων διαφημιστικών καμπανιών στο διαδίκτυο, αυτό το σεμινάριο παρέχει τα εφόδια που κάνουν τους επιμορφούμενους ανταγωνιστικούς στην αγορά εργασίας και το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Διάρκεια
Τρόπος Παρακολούθησης
Έναρξη
Θεματικές Ενότητες
• Ψηφιακή διαφήμιση
• Μάρκετινγκ Κοινωνικών Μέσων (Social Media Marketing)
• Διαχείριση Analytics και Ads Manager
• Influencer Marketing
• Στρατηγική Copywriting και Content Writing
• Google Search Engine και Google Ads
• Ανάλυση Google (Google Analytics)
• Search Engine Optimization (SEO)
• Marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Εmail Marketing)
• Case study
Στόχοι του προγράμματος «Σεμινάριο Digital Marketing»
• Η κατανόηση βασικών εννοιών στο ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing), συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων, των περιορισμών και του σχεδιασμού.
• Η κατανόηση των διαφόρων τεχνικών και επιλογών για τη διαδικτυακή παρουσία, καθώς και του τρόπου επιλογής κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης.
• Η αναγνώριση και χρήση διαφόρων πλατφόρμων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση και τη δημιουργία ευκαιριών πώλησης.
• Η κατανόηση διαφόρων επιλογών διαδικτυακού μάρκετινγκ και διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων της χρήσης μηχανών αναζήτησης (search engine), ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και μάρκετινγκ μέσω κινητών και φορητών συσκευών (mobile marketing).
• Η χρήση διαφημιστικών πλατφόρμων σε κοινωνικά δίκτυα με υψηλή αποτελεσματικότητα βάσει των αρχών του «Performance Marketing».
• Η μέτρηση αποτελεσμάτων μέσω Analytics και άλλων εργαλείων, ανίχνευση των «sales paths» και υπολογισμός της απόδοσης της κάθε διαφήμισης σε επίπεδο μοναδικού διαφημιστικού μηνύματος.
• Η δημιουργία ενός επιτυχημένου site που θα βγει ψηλά στη Google στο SEO.
• Η δημιουργία καμπάνιας Google Ads (Adwords) Search – PPC στη μηχανή αναζήτησης Google.
• Η διαφήμιση στα social media με υψηλή αποτελεσματικότητα (υψηλό ROI με βάση τις αρχές του Performance Marketing).
Επαγγελματικές προοπτικές
Μέσω του σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες και γνώσεις για τις τάσεις που επικρατούν. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί το επαγγελματικό τους προφίλ και θα καταστεί ανταγωνιστικό. Οι επιμορφούμενοι θα μπορούν να αναλάβουν τη διαχείριση και την εκτέλεση ψηφιακών καμπανιών μιας επιχείρησης, ενώ θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να διαχειρίζονται τις προωθήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις διαφημίσεις σε Google και άλλες δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ. Επιπλέον, θα μπορούν να ασχολούνται με τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας μιας επιχείρησης για να βελτιώσουν την ορατότητά της στις μηχανές αναζήτησης (SEO Specialist). Επιπρόσθετα, ως Content Marketing Specialist, θα είναι σε θέση να δημιουργούν ποιοτικό περιεχόμενο (άρθρα, βίντεο, blog posts) για να προωθήσουν την επιχείρηση και να προσελκύσουν πελάτες, ή να εργαστούν ως Freelancers/Ανεξάρτητοι Σύμβουλοι, προσφέροντας υπηρεσίες digital marketing σε πελάτες από διάφορους τομείς.