Περιγραφή Σεμιναρίου
Η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται η τεχνολογία, ιδίως στον τομέα της πληροφορικής και των επικοινωνιών, έχει διαμορφώσει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το εμπόριο. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα πληθαίνουν και παρατηρείται επέκταση στις εμπορικές δραστηριότητες, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες να απευθυνθούν σε ένα μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου .
Το E-commerce, είναι μια καινοτόμος μέθοδος εκτέλεσης εμπορικών συναλλαγών με συνεχώς αυξανόμενη επίδραση στην παγκόσμια οικονομία, η οποία σηματοδοτεί την ψηφιοποίηση των αγορών, δημιουργώντας ηλεκτρονικά περιβάλλοντα παρόμοια με αυτά των φυσικών καταστημάτων. Αποτελεί έναν συνδυασμό πληροφοριακών και επικοινωνιακών τεχνολογιών που επιτρέπει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να υποστηρίξει και να εκτελέσει εμπορικές δραστηριότητες.
Αυτή η εξέλιξη έχει επιτρέψει την αποδέσμευση των συναλλαγών από περιορισμούς χρόνου και τόπου, διευκολύνοντας τη διεξαγωγή συναλλαγών από διάφορες πηγές πρόσβασης, οδηγώντας στη μεγάλη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ( E-commerce ). Η καθιέρωση των κινητών συσκευών και των ηλεκτρονικών υπολογιστών επιτρέπει την άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα να δικαιολογείται και η ανάγκη των επιχειρήσεων να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε αυτές τις συσκευές για να προσελκύσουν πελάτες.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα εστιάζει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων γύρω από τη δημιουργία ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου για ιστοσελίδα ηλεκτρονικών πωλήσεων. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα βασικά χαρακτηριστικά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου ( E-commerce ) και σε καλές πρακτικές για τη διαχείρισή του.
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Διάρκεια
Τρόπος Παρακολούθησης
Έναρξη
Θεματικές Ενότητες
• Βασικές έννοιες Ηλεκτρονικού Εμπορίου
• Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος
• Ψηφιοποίηση των Αγορών
• Επιχειρηματική Στρατηγική για το E-commerce
• Μάρκετινγκ και Ψηφιακό Μάρκετινγκ
• Προκλήσεις και Νομικά Θέματα στο E-commerce
• Ηλεκτρονικό κατάστημα με «Woocommerce»
• Επιτυχημένα Παραδείγματα E-commerce
• Τα οπτικοακουστικά μέσα στην ψηφιακή προώθηση των προϊόντων
• Καλές πρακτικές στη διαχείριση ηλεκτρονικού εμπορικού καταστήματος
Στόχοι του προγράμματος «Σεμινάριο e-Commerce»
• Η κατανόηση των παραγόντων που απαιτούνται για τη δημιουργία μιας κερδοφόρας ηλεκτρονικής επιχείρησης.
• Η κατανόηση των βασικών εννοιών που διέπουν τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και των σχετικών θεωριών του μάρκετινγκ.
• Η αναγνώριση των διαφορών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και του παραδοσιακού εμπορίου.
• Η εξοικείωση με τους τρόπους πληρωμών στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.
• Η κατανόηση του τρόπου που λαμβάνονται πληροφορίες για τους χρήστες και τους επισκέπτες σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, καθώς και την ικανότητα ερμηνείας αυτών των δεδομένων.
• Η ανάπτυξη αποτελεσματικών τεχνικών επικοινωνίας για το αγοραστικό κοινό μέσω οπτικοακουστικού υλικού στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
• Η επεξεργασία φωτογραφιών, πλάνων και στην προβολή προϊόντων στις ψηφιακές πλατφόρμες.
• Η ενημέρωση για το νομικό πλαίσιο που αφορά τη διαχείριση ενός ηλεκτρονικού εμπορικού καταστήματος.
Επαγγελματικές προοπτικές
Μέσω του σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες, θα επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους για τις τάσεις που επικρατούν στον κλάδο, ενώ συγχρόνως θα επιτευχθεί η δικτύωση με άλλους επαγγελματίες. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί το επαγγελματικό τους προφίλ και θα καταστεί ανταγωνιστικό. Οι επιμορφούμενοι του συγκεκριμένου σεμιναρίου θα μπορούν να αναλάβουν τη διαχείριση και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος μιας επιχείρησης, θα είναι υπεύθυνοι για την προώθηση, τη διαχείριση των προϊόντων, τις επιχειρηματικές σχέσεις, και την αύξηση των εσόδων μέσω του διαδικτύου. Επιπλέον, μπορούν να εξειδικευθούν στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπου θα αναλάβουν τη δημιουργία και την εκτέλεση ψηφιακών καμπανιών για την προώθηση των προϊόντων και την αύξηση των πωλήσεων. Επίσης, μπορούν να αναλάβουν την οργάνωση και τη διαχείριση του αποθηκευτικού και του προμηθευτικού πεδίου της επιχείρησης, διασφαλίζοντας τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και την αποτελεσματική διαχείριση των αποθεμάτων. Παράλληλα, με την εξειδίκευση σε e-commerce, μπορούν να προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες ως επιχειρηματικοί σύμβουλοι (Business Consultant) σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτύξουν την online παρουσία τους ή να βελτιώσουν τις δραστηριότητές τους στο διαδίκτυο.