Περιγραφή Σεμιναρίου
Η Διοίκηση Μικρών Τουριστικών Μονάδων στην Ελλάδα αποτελεί έναν πολύπλοκο και δυναμικό τομέα, ταχέως αναπτυσσόμενο τα τελευταία χρόνια. Η χώρα αποτελεί κατεξοχήν τουριστικό προορισμό και διαθέτει μια πληθώρα ξενοδοχείων και καταλυμάτων, τα περισσότερα εκ των οποίων ανήκουν στην κατηγορία των μικρών ή μεσαίων και συνήθως οικογενειακών επιχειρήσεων. Οι συμμετέχοντες στο Σεμινάριο Διοίκησης Μικρών Τουριστικών Μονάδων κάνουν μια εισαγωγή στη διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων και στις αρμοδιότητες κάθε τμήματος, καθώς και των διαδικασιών λειτουργίας τους, ώστε να μην βασίζονται καθαρά στην εμπειρία, αλλά να είναι σε θέση να προσαρμόζονται στα σύγχρονα δεδομένα.
Η Επιλογή προσωπικού,τα οικονομικά ζητήματα, η κατάρτιση προϋπολογισμού και η παρακολούθηση των οικονομικών στοιχείων είναι μόνο μερικές από τις βασικές γνώσεις που θα αποκτηθούν. Συγχρόνως, η τεχνολογία διαδραματίζει σημαίνοντα ρόλο στη διαχείριση μιας τέτοιας επιχείρησης και το Σεμινάριο Διοίκησης Μικρών Τουριστικών Μονάδων, προσφέρει πρακτικές και σύγχρονες γνώσεις, που θα βοηθήσουν τους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές των καταλυμάτων να οργανώσουν και να προωθήσουν αποτελεσματικά την επιχείρησή τους. Συγκεκριμένα, εξοικειώνονται με συστήματα ξενοδοχειακών κρατήσεων και online πλατφόρμες, όπως τα Online Travel Agency και Metasearch και σε συνδυασμό με την κατανόηση των βασικών αρχών του marketing και της σωστής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή της επιχείρησης, θα είναι σε θέση να επιτύχουν τον επιχειρηματικό τους στόχο.
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Διάρκεια
Τρόπος Παρακολούθησης
Έναρξη
Θεματικές Ενότητες
• Οι τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
• Τύποι τουριστικών καταλυμάτων
• Εισαγωγή στη διοίκηση μικρών τουριστικών μονάδων
• Βασικά τμήματα μιας τουριστικής μονάδας και τρόποι λειτουργίας τους σε μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση (Υποδοχή / Reception – Housekeeping – Restaurant)
• Διαδικασίες επιλογής προσωπικού
• Βασικές αρχές ξενοδοχειακής λογιστικής για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
• Κατάρτιση προϋπολογισμού & παρακολούθηση οικονομικών σε μια μικρομεσαία επιχείρηση
• Συστήματα ξενοδοχειακών κρατήσεων
• Online πλατφόρμες ξενοδοχειακών κρατήσεων (Online Travel Agency – Metasearch)
• Βασικές αρχές Marketing μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
• Χρήση & διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) για τη προβολή της επιχείρησης
Στόχοι του προγράμματος «Σεμινάριο Διοίκησης Μικρών Τουριστικών Μονάδων»
• Να προσφέρει γενικές γνώσεις για το τουριστικό προϊόν
• Να παρέχει εξειδικευμένες και σύγχρονες πρακτικές αποτελεσματικής διαχείρισης, οργάνωσης και στη Διοίκηση Μικρών Τουριστικών Μονάδων.
• Να ενισχύσει τις γνώσεις χειρισμού για τις online πλατφόρμες να εξοικειωθεί με το χειρισμό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Επαγγελματικές προοπτικές
Μέσω του σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες και γνώσεις για τις τάσεις που επικρατούν. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί το επαγγελματικό τους προφίλ και θα καταστεί ανταγωνιστικό. Οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να εργαστούν ως Διαχειριστές Κρατήσεων και Υποδοχής σε μικρές τουριστικές μονάδες ή ακόμα και ως Σύμβουλοι Τουρισμού και Φιλοξενίας, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σε μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών τους. Επιπλέον, με την κατάλληλη γνώση θα μπορούν να αναλάβουν ρόλους σε μικρές τουριστικές επιχειρήσεις για την προώθηση τους και την αύξηση της πελατείας, ως ειδικοί στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ και διαφήμισης, ενώ σε μεγάλο βαθμό θα κατέχουν πλέον τις απαραίτητες γνώσεις για να δημιουργήσουν και να διοικήσουν τη δική τους μικρή τουριστική μονάδα φιλοξενίας.