ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Management crisis - Διαχειριση Συγκρουσεων στον Εργασιακο Χωρο
Εκπαίδευση στο Management crisis - Διαχείριση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο

Σεμινάριο Management crisis – Διαχείριση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο

Εκπαίδευση στο Management crisis – Διαχείριση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το σεμινάριο Διαχείριση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο αποτελεί μια εκπαιδευτική εμπειρία που αποσκοπεί στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και των γνώσεων των εργαζομένων και των διαχειριστών πάνω στον τομέα της αντιμετώπισης και επίλυσης συγκρούσεων που προκύπτουν στο περιβάλλον της εργασίας.
Καθώς οι οργανισμοί γίνονται όλο και πιο πολυποίκιλοι και πολυπολιτισμικοί, η διαχείριση των συγκρούσεων αποκτά αυξημένη σημασία. Οι συγκρούσεις μπορούν να προκύψουν από διαφορές στις απόψεις, τις αξίες, τις προτεραιότητες ή ακόμη και από τα προσωπικά στυλ επικοινωνίας. Μέσω της διαχείρισης συγκρούσεων, μπορούν να αποφευχθούν αρνητικές επιπτώσεις στην παραγωγικότητα, τις σχέσεις εργασίας και το κλίμα της εργασιακής ομάδας.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Παρέχεται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης, που είναι αδειοδοτημένο από το Υπουργείο Παιδείας.

Διάρκεια

50 Ώρες

Τρόπος Παρακολούθησης

Δια ζώσης και εξ αποστάσεως

Έναρξη

Κάθε Μήνα

Φόρμα Ενδιαφέροντος
Μάθε Περισσότερα

Θεματικές Ενότητες

• Εισαγωγή στη Διαχείριση Συγκρούσεων Εργασιακό Χώρο
• Τύποι Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο
• Αναγνώριση Πηγών Συγκρούσεων
• Επιπτώσεις Ανεπίλυτων Συγκρούσεων
• Επικοινωνία και Αντίληψη
• Τεχνικές Ενεργητικής Ακρόασης
• Συναισθηματική Νοημοσύνη και Διαχείριση Συναισθηματικής Φόρτισης
• Διαχείριση Προσωπικών Διαφορών
• Ανάπτυξη Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων για την Επίλυση Συγκρούσεων
• Στρατηγικές Διαχείρισης Συγκρούσεων μεταξύ Ομάδων
• Η Ρόλος του Διαχειριστή στην Επίλυση Συγκρούσεων
• Στρατηγικές Διαχείρισης Συγκρούσεων με Πελάτες
• Διαχείριση Συγκρούσεων στο Πλαίσιο του Πολυπολιτισμικού Εργασιακού Περιβάλλοντος
• Η Χρήση Μεσολαβητικών Διαδικασιών
• Η Σημασία της Ενθάρρυνσης της Εποικοδομητικής Συνεργασίας
• Πρόληψη Συγκρούσεων μέσω Οργανωτικών Δομών και Πολιτικών
• Στρατηγικές Επίλυσης Συγκρούσεων κατά την Τηλεργασία και την Εργασία από Απόσταση
• Η Σημασία της Συνεχούς Κατάρτισης και Εκπαίδευσης για την Επίλυση Συγκρούσεων
• Πρακτικές Ασκήσεις και Ρόλοι Σεναρίων για την Εξάσκηση στην Επίλυση Συγκρούσεων

Στόχοι του προγράμματος «Σεμινάριο Management crisis - Διαχείριση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο»

Οι εκπαιδευόμενοι, μετά το πέρας του σεμιναρίου «Διαχείριση Συγκρούσεων Εργασιακό Χώρο», θα είναι σε θέση να:
• Κατανοήσουν τη σημασία της διαχείρισης συγκρούσεων για το εργασιακό περιβάλλον.
• Αναγνωρίσουν τις πηγές και τα αίτια των συγκρούσεων στον χώρο εργασίας.
• Αναπτύξουν καλύτερη επίγνωση των δικών τους συναισθηματικών αντιδράσεων σε συγκρούσεις και κρίσιμες καταστάσεις.
• Βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας για την αντιμετώπιση διαφορών και αποφυγή παρεξηγήσεων.
• Εκπαιδευτούν σε τεχνικές ενεργητικής ακρόασης για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των άλλων.
• Μάθουν τεχνικές για τη διευθέτηση διαφορών με εποικοδομητικό τρόπο.
• Εκπαιδευτούν σε μεθόδους αντιμετώπισης προκλήσεων και αντιδράσεων σε δύσκολες καταστάσεις.
• Κατανοήσουν το ρόλο της εποικοδομητικής συνεργασίας στην επίλυση συγκρούσεων.
• Αναπτύξουν δεξιότητες ενθάρρυνσης της ομαδικής εργασίας και της επικοινωνίας.
• Μάθουν πώς να εφαρμόζουν τεχνικές μεσολάβησης και διαμεσολάβησης σε συγκρούσεις.
• Κατανοήσουν το ρόλο της πολυπολιτισμικής ευαισθησίας στην αντιμετώπιση διαφορετικών απόψεων και αξιών.

Επαγγελματικές προοπτικές

Μέσω του σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες και γνώσεις για τις τάσεις που επικρατούν. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί το επαγγελματικό τους προφίλ και θα καταστεί ανταγωνιστικό. Οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να εργαστούν ως Διαχειριστές Συγκρούσεων (Conflict Managers), όπου θα είναι υπεύθυνοι για τον εντοπισμό, την ανάλυση και την επίλυση συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο, προσφέροντας λύσεις και προτάσεις για την επίλυσή τους ή ως Ανεξάρτητοι Σύμβουλοι Συγκρούσεων (Conflict Resolution Consultants) που θα παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη διαχείριση συγκρούσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Επιπλέον, μέσα από τη σωστή εκπαίδευση θα μπορούν να ασκούν τα καθήκοντα του Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού (HR Director), που είναι ένα ρόλος υψηλής διοικητικής θέσης στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων.

Απευθύνεται σε

• Διαχειριστές και Επικεφαλής ομάδων
• Εργαζομένους σε εταιρείες και ομίλους
• Οποιονδήποτε θέλει να γνωρίσει τους τρόπους διαχείρισης συγκρούσεων στον εργασιακό χώρο
• Φοιτητές και σπουδαστές
• Εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές ενηλίκων

Το OHMRES ΚΔΒΜ διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις και άρτια εξοπλισμένες αίθουσες διδασκαλίας, δίνοντας την ευκαιρία στους εκπαιδευομένους να γνωρίσουν νέες δυναμικές στο χώρο της Δια Βίου Μάθησης. Επιπλέον, συνδυάζεται το συμβατικό εκπαιδευτικό υλικό με το ψηφιακό, καθιστώντας την παρεχόμενη εκπαιδευτική διαδικασία άκρως αποτελεσματική και δημιουργική, δίνοντας τις απαραίτητες βάσεις για την ανάδειξη όλων των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων. Στόχος του OHMRES ΚΔΒΜ είναι να εφοδιάσει με τα κατάλληλα εργαλεία τους εκπαιδευομένους για να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά εργασίας.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα;

Επικοινώνησε μαζί μας!

Εγγραφείτε στο newsletter μας

OHMRES

Προγράμματα

Voucher

Δράμα

ΜΑΚΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 48
Τηλ. Κέντρο: 2521100386
info@ohmres.gr

Συμβουλευτική

Πτολεμαΐδα

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ 11
Τηλ. Κέντρο: 2463027895
info@ohmres.gr

Φόρμα Ενδιαφέροντος

    Powered by