Περιγραφή Σεμιναρίου
Το σεμινάριο Υπάλληλος Υποδοχής – Reception είναι απαραίτητο για όποιον επιθυμεί να καταρτιστεί και να εργαστεί ως υπάλληλος υποδοχής ή Receptionist σε μεγάλα ξενοδοχεία και μικρότερες τουριστικές μονάδες.
Προσφέρονται οι απαραίτητες γνώσεις που αφορούν στην ξενοδοχειακή διοίκηση μέσα από μια σειρά νομοθεσιών και κανονισμών που καθορίζουν τη λειτουργία των τουριστικών καταλυμάτων. Επίσης, παρουσιάζεται μια ιστορική εποπτεία των διαφορετικών τύπων καταλυμάτων, των χαρακτηριστικών τους, της κατηγοριοποίησής τους και των προτύπων φιλοξενίας που προσφέρουν.
Ο επαγγελματίας Υπάλληλος Υποδοχής – Reception είναι υπεύθυνος για τους φιλοξενούμενους κατά την άφιξη και αναχώρησή τους, διαχειρίζεται κρατήσεις, εξυπηρετεί τις ειδικές ανάγκες των πελατών και προσφέρει τεχνικές εξυπηρέτησης που βασίζονται στην ψυχολογία του πελάτη. Είναι ακόμη αρμόδιος για την τήρηση λογαριασμών, τη διαχείριση παραπόνων, την εφαρμογή των βασικών αρχών της ξενοδοχειακής λογιστικής και τη χρήση ξενοδοχειακών λογισμικών.
Μέσα από μια προσέγγιση στο Marketing και τις πωλήσεις, ο Υπάλληλος Υποδοχής – Reception προσεγγίζει πελάτες με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας τους, ενώ παράλληλα διασφαλίζει τη διαφύλαξη των προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων των φιλοξενούμενων.
Οι υψηλού επιπέδου παροχές σε συνδυασμό με το άριστα καταρτισμένο εκπαιδευτικό δυναμικό της OHMRES, θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την άμεση ανάληψη θέσης και την προσωπική σας ανέλιξη στον ανταγωνιστικό κόσμο των τουριστικών επιχειρήσεων!
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Διάρκεια
Τρόπος Παρακολούθησης
Έναρξη
Θεματικές Ενότητες
• Εισαγωγή στην ξενοδοχειακή διοίκηση και τη νομοθεσία
• Η εξέλιξη των τουριστικών καταλυμάτων και τα χαρακτηριστικά τους
• Κατηγοριοποίηση ξενοδοχειακών μονάδων και μονάδων φιλοξενίας
• Αρχές Ξενοδοχειακής Φιλοξενίας
• Στελέχωση των τμημάτων του ξενοδοχείου
• Αφίξεις και Αναχωρήσεις φιλοξενούμενων
• Κρατήσεις και διαχείριση αυτών
• Τύποι και χαρακτηριστικά κρατήσεων – κοστολόγηση
• Τήρηση λογαριασμών – Main courante
• Εξυπηρέτηση πελατών και Διαχείριση παραπόνων
• Marketing – Πωλήσεις
• Ξενοδοχειακά λογισμικά και λογισμικά Reception
• Βασικές αρχές ξενοδοχειακής λογιστικής
• Ξενοδοχειακή διοίκηση
• Τεχνικές εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών
• Ψυχολογία του πελάτη
• Διαχείριση υποδοχής σε μεγάλα ξενοδοχεία και άλλους τύπους καταλυμάτων
• Διαφύλαξη προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων
• Ξενοδοχειακή Ορολογία
Στόχοι του προγράμματος «Σεμινάριο Υπάλληλος Υποδοχής-Reception»
• Να αποκτηθούν οι απαιτούμενες θεωρητικές γνώσεις.
• Να εξοικειωθούν με την αναγκαία αναγκαία πρακτική τεχνογνωσία.
• Να μάθουν πως επιτυγχάνεται η σωστή οργάνωση στο τμήμα Υποδοχής – Κρατήσεων σε τουριστικά καταλύματα.
• Να παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών σε διεθνές επίπεδο.
• Να αποκτηθούν δεξιότητες στη διαχείριση παραπόνων, το Marketing και τη διαχείριση της διαμονής σε ξενοδοχεία και καταλύματα.
Επαγγελματικές προοπτικές
Μέσω του σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες, θα επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους για τις τάσεις που επικρατούν στον κλάδο, ενώ συγχρόνως θα επιτευχθεί η δικτύωση με άλλους επαγγελματίες. Με τον τρόπο αυτό θα ενισχυθεί το επαγγελματικό τους προφίλ και θα καταστεί ανταγωνιστικό. Οι υπάλληλοι υποδοχής-reception μπορούν να αναλάβουν επικεφαλής υποδοχής, καθώς αυτή η θέση συνήθως απαιτεί εμπειρία στη διαχείριση και τις δεξιότητες ηγεσίας, ενώ μπορεί να εξελιχθούν σε θέσεις διαχείρισης ξενοδοχείων, όπως διευθυντές ή γενικοί διευθυντές ξενοδοχείων. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα επιλογής της εργασίας του, καθώς έχει πολλές εναλλακτικές, όπως ξενοδοχεία πολυτελείας, κρουαζιερόπλοια ή θέρετρα υψηλής κατηγορίας, όπου οι απαιτήσεις για υπηρεσίες υποδοχής είναι πιο απαιτητικές. Επίσης, μπορεί να αναλάβει θέσεις εκπαίδευσης και κατάρτισης νέων υπαλλήλων υποδοχής, μεταφέροντας την εμπειρία και τις γνώσεις του.